torsdag 16 december 2010

Singapore - Bangalore - Goteborg

Nu star jag pa Singapores flygplats och fordriver tiden. Har varit i Peking i nagra dagar med jobbet. Landar sent i kvall i Bangalore - jobbar i morgon - och sen, sen hander det.........JAG AKER TILL FAMILJEN I SVERIGE...Antligen har dessa langa tre veckor gatt och jag ska fa krama om dem.

I morgon kvall efter jobbet har jag bjudit hem varan maid med familj och varan chauffor med familj pa julafton. Sen har jag val 2 timmar att fa iordning allt innan avresa.

Har gatt ganska bra dessa veckor enda (battre an vantat) - jag har sett till att vara inbokad pa saker hela tiden. Bjudit hem svenska kollegor pa middag, gatt ut pa middagar med dem, shoppat med maiden, traffat nyinflyttade grannar m.m.

Ses i Sverige!
/ Carolina

1 kommentar: