torsdag 5 april 2012

Tuff natt...

Holger kom in till mig inatt vid ett-tiden och sa att "Svea sa att jag skulle hämta dig." När jag kom var hennes säng, halva ansiktet och halva håret fullt av spyor...
Detta mindre än 24 timmar tills vi ska flyga till ett dyrt hotell. En bokning som enligt reglerna inte kan avbokas.
Nåväl, jag dushade Svea medans Carolina städade Sveas säng. Svea låg sedan och sov hos mig på handdukar, när hon inte, ungefär en gång i timman, vaknade för att spy.

Holger hade efter utfört nattuppdrag lagt sig i sin säng, som står alldeles intill Sveas, vänt ryggen till och somnat gott på två sekunder...

Nu verkar dock allt bra. Svea har ätit och druckit lite och verkar pigg, just nu ute och kollar på Holger som spelar cricket med några grannar. Jag tror, för det mesta i alla fall, att jag klarat mig och Carolina håller ställningarna på jobbet.

/Rikard

3 kommentarer:

  1. Krya på er och hoppas ni kommer iväg på resan.
    Trevlig Påsk
    /V

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk till hela familjen!
    Önskar Grahnarna på Hönö.
    Kul att ha fått följa er här på bloggen.
    Välkomna hem!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Kul att ni foljer oss! Ska bli kul att komma hem!

    SvaraRadera