lördag 29 januari 2011

Lite bilder...

Hej!

Ofta när jag är ute och åker i trafiken tänker jag att det hade varit kul att få en bild på det, och det, och det, och det o.s.v... Om inte annat för att kunna lägga ut på bloggen.
I torsdags tog jag med mig kameran och knäppte några bilder från bilen under tiden vi åkte hem från förskolan. Tyvärr fångade jag inte något speciellt, men tänkte ändå det kunde vara kul för er att se lite glimtar ifrån vardagen här nere.

För övrigt har vi haft en bra vecka med Republic Day i onsdags då dagiset var stängt och Carolina ledig från jobbet, vi hade två trevliga franska familjer på besök då och den ena av dem ska bjuda oss på lunch imorgon söndag.

I tisdags kom flyttlasset från Sverige till våra vänner tvärs över gatan. I det fanns två sängbord och två byråer från Ikea till oss! Mycket roligt förstås att få skruva ihop dessa möbler. Vi fick också hjälp av en prinsessa!













//Rikard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar